sånt som jag börjar gråta över

hejhej folket!
idag började jag gråta. Jag kan börja gråta av jätte konstiga saker. Men många av gångerna jag gråter är det när jag känner mig riktigt dåligt på något. Som idag då.
Till imorgon har jag ett gitarrprov. Den låten heter Cavatina. Den är sjukt svår. Jag fick den för två veckor sen. Jag brukar ha sjukt lätt för att lära mig saker och förra gången jag hade gitarrprov i instrument A övade jag en hel natt innan och fick mvg. Jag klarade låten mycket bra
Denna gången är det absolut inte alls samma sak. nejnejnej, det räckte verkligen inte att öva dagen innan. Även om jag hade övat på låten sen den dagen jag fick den hade jag inte klarat den.
så nu sitter jag här i klistret. tycker att det suger att spela gitarr (något som jag annars älskar)
Fatta vad skolan och kraven förstör sånt som man tycker är roligt. Exempel gitarr. Gitarr ska bara vara roligt, om man tycker det är riktigt jävla kul att spela tror jag man utvecklas mer än när man blir "tvingad" till att öva in en stor fet jävla låt som man aldrig kommer klara. det är ganska knäppt.
Sen är det värt att tillägga, jag har pluggat så mycket hela detta halvåret, så jag har inte haft tid att spela gitarr på jätte länge.
På tisdag är det 1 vecka till min student. Det känns SÅHÄR SJUKT
Det sjukaste är att jag sitter och gråter över att jag inte kan min gitarrlåt. Jag borde vara ÖVERLYCKLIG för att jag ska ta studenten. men det är jag faktiskt inte. Är mest ledsen över att lämna allt.
Att ta studenten är ungefär som att hoppa för ett stup. man vet helt plötsligt INGENTING.
plugga, jobb, leva livet, resa?

ungefär såhär känner jag över studenten just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0